Czas się lepiej poznać czyli Q&A....

Siema! Dziś będzie Q&A abyście mogli mnie lepiej poznać... W komentarzach możecie pisać jeszcze na jakie pytania mam Wam odpowiedzieć. No to zaczynam :P


1.Czy masz rodzeństwo ?

Tak mam brata Karola, który ma 14 lat i siostrę Julię, która ma 11 lat. 

2.Jakie jest twoje drugie imię?

Na drugie imię mam Krystyna :P

3.Jakie filmy lubisz?

Lubię komedie romantyczne ale najbardziej horrory :D

4.Jakie jest Twoje hobby?

Pisanie piosenek i śpiew.

5.Czego nie lubisz w ludziach?

Dwulicowości, chamstwa i wywyższania się.

6.Ulubiona książka?

Hmmm... zdecydowanie "Gwiazd naszych wina"

7.Masz jakieś zwierzę?

Tak, mam psa który wabi się Nero.

8.Ile znasz się ze swoją przyjaciółką?

Oooo bardzo długo już jakieś 12 lat :)

9. Czy masz chłopaka?

Jak na razie jeszcze nie...

10.Co najczęściej oglądasz na youtube?

Przeważnie słucham muzyki i oglądam śmieszne filmiki.

11. Jakiej muzyki słuchasz?

Słucham tak naprawde wszystkiego :P

12. Czego się boisz?

Odrzucenia najbardziej...

13.Co lubisz robić w wolnym czasie?

Leniuchować :P ale tak na poważnie lubię spotykać się ze znajomymi albo iść do kina 
czy na imprezę.

14.Co cenisz w ludziach?

Przede wszystkim szczerość, prawdomówność, poczucie humoru i bycie sobą...

15.Czy farbowałaś sobie kiedyś włosy?

Nie nigdy, mój kolor włosów jest naturalny :)

16. Lubisz dzieci?

Tak i to bardzo :)

17. Od kiedy masz bloga?

Od 30 października 2013 roku :)

18.Miejsce, do którego lubisz wracać?

Do domu rodzinnego, mieszkałam tam prawie 18 lat i bardzo się przywiązałam 
do tamtego miejsca to mój osobisty azyl.

19.Co Ci się w sobie podoba?

Oczy i włosy :P

20. Piosenka na dzisiaj?



Zadawajcie mi jeszcze pytania w komentarzach z chęcią na nie odpowiem :)
Pozdrawiam :D









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

My birthday...