Jesień ach to ty...

Fall is coming...


Hej! Wakacje się skończyły, czas na jesienne porządki a zwłaszcza w swoim życiu, czas trochę się w końcu ogarnąć i zmienić na lepsze bo jednak siedzenie w miejscu nic nie daje, choć jak na razie nie udaje mi się z miłością szczerze to nic mi nie wychodzi, nie wiem co ze mną jest nie tak, że ludzie mnie tak odrzucają, chce by to wszystko się zmieniło, chce się odnaleźć w tym świecie i znaleźć swoje miejsce a zwłaszcza przy czyimś boku... 
Lubie pomagać innym kiedy jest im źle, lecz co jest najgorsze w tym wszystkim ja pomagam komuś, a kończy się to super kopniakiem. Takie życie musi już być niestety, jak to w piosence Igora Herbuta "Wkręceni":


"Życie jest małą ściemniarą, 
wróblicą, wygą, cwaniarą
.Plącze nam nogi i mówi idź!
Nie wierz, nie ufaj mi!
Życie jest małą ściemniarą,
 francą, wróblicą, cwaniarą.
Plącze nam nogi i mówi idź! 
Wkręceni w zgubną nić."




Może z czasem jeszcze wszystko się ułoży, wszystkie problemy odejdą w cień nie można się poddawać trzeba iść do przodu i robić wszystko w swojej mocy żeby się udało... 











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

My birthday...