Z nowym rokiem wiele zmian :D

Hej :) Musze Wam powiedzieć, że od początku tego roku wiele się u mnie zmieniło poznałam super chłopaka ma na imię Piotrek i jestem już  z nim już trochę czasu, w styczniu wyprowadziłam się z domu i teraz wynajmuje mieszkanie z chłopakiem. Czasem bywa różnie ale nie narzekam, wszystko obróciło się o 360 stopni, jeszcze rok temu marzyłam o tym aby zacząć samodzielne życie, a teraz wszystko się spełniło. Ten rok będzie chyba najlepszy z wszystkich ale jak na razie nie mówię o tym głośno bo rożnie to bywa :). Wiosna się zaczęła, pogoda dopisuje słoneczko grzeje czego więcej chcieć od życia.
Dziś 1 kwietnia czyli "prima aprilis" zrobiliście dziś komuś kawał? Bo ja tak, mojemu chłopakowi :P
Wzięłam butelkę po piwie i nalałam wody zatkałam kapslem i wsadziłam do lodówki. Oj było śmiechu mój chłopak troszkę się wkurzył ale ja za to miałam ubaw :D Lubimy sobie czasem robić na złość :P
Mamy weekend więc teraz pora odpoczywać  zwłaszcza w tak piękną pogodę więc nie marnuje czasu i pora na spacerek :D




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

My birthday...